Iva’s projectje

We hebben het in de kring over olifanten gehad.

Klas Kat

5 Responses to “Iva’s projectje”


  1. 1 seldanur september 20, 2010 om 4:38 pm

    we gaan winen katkits

  2. 2 victor september 21, 2010 om 2:58 pm

    Dit is een hele mooie foto.

  3. 3 miki en ine september 22, 2010 om 8:59 am

    dikke olifanten zeg!!

    wij zijn nie dik zene!

    grapje

    leuk project

  4. 4 An september 23, 2010 om 8:43 am

    Mopje

    Een man komt aan de grens met een olifant. De grenswachter houdt hem tegen en zegt dat hij niet met een olifant de grens over mag. De man keert terug en plakt een boterham op de slurf van de olifant en een tweede boterham op de poep van de olifant. Hij gaat terug naar de grens. De grenswachter wordt een beetje boos en zegt : ik had je toch gezegd dat je met die olifant de grens niet over mag. Waarop de man zegt : ik leg toch tussen mijn boterham wat ik wil

    Veel succes met de projecten en allemaal proficiat met de mooie kettingen die jullie maakten tvv Pakistan.

    groetjes,
    An ,mama van Iva

  5. 5 De Jonghe jenny september 26, 2010 om 12:58 pm

    Ik heb met veel interesse gekeken naar de blog van de klas van Kat omdat mijn kleindochter Iva in die klas zit.
    Ik vind de projecten die in de klas gebeuren super en ik verwonder mij altijd over de creativiteit van de juf en de kindjes.

    Ik kijk altijd met belangstelling uit naar de projecten.

    groetjes
    oma van Iva


Geef een reactie

