Buffalo

We doen mee aan de Buffalowedstrijd… Ons werk is bijna af!!

Als we winnen, mogen we met de hele klas naar Gent-Kortrijk gaan kijken, hebben we een meet&greet met onze favoriete spelers en wordt ons werk opgehangen in het stadion!!

HOPELIJK WINNEN WE!!!!!

4 Responses to “Buffalo”


  1. 1 tobe januari 25, 2012 om 8:00 am

    de buffalo is COOL
    morgen kom ik misschien
    naar school

    tobe

  2. 3 Silke januari 26, 2012 om 6:23 pm

    Heej allemaal!!

    Hoe zit het met de buffalo? Is hij bijna af? Of is hij al af? Laat me zeker weten of jullie gewonnen zijn!! Ik ben zo benieuwd en ik duim voor jullie!!

    Heeft Kat mijn berichtje gekregen?
    Weten jullie wat? Ik mis jullie klas!

    Groetjes Silke
    x

  3. 4 alketa januari 27, 2012 om 4:25 pm

    ik wens jullie veel geluk.en ik hoop dat jullie winnen.
    groetjes alketa


Geef een reactie

