lief vriendinnetje deel 2

Hans! Vreemde naam voor een hond, dacht Sanne. Ik zou eerder verwachten dat zo’n hond Torro heet, of panter. Zo iets past veel beter bij hem. Hans! Ze lacht eventjes inwendig. Ze liep naar het poortje en gaf het bot aan het meisje. Dank je’, zei ze. Nu moet ik de andere botten nog vinden. Hij heeft er nog meer verstopt. Zal ik mee helpen? vroeg Sanne. Ik heb niemand om mee te spelen en ik heb niks te doen. Mijn vriendinnen zijn allemaal ergens anders. De mijne ook, zei het meisje en ze keek een kort moment dromerig langs Sanne in de verte. Natuurlijk is Hans er ook, maar die zegt haast nooit iets. Sanne keek naar de hond en lachte. Dat begrijp ik. Zullen wij vriendinnen zijn? Ik heet Sanne. Ik ben Imme, zei het meisje. Ze stak het bot onder haar arm. Kom, dan gaan we gauw de rest zoeken. Sanne was het subtropisch zwembad op slag vergeten. Ze deed de poort open en liep met het meisje mee. Imme droeg een lichtblauwe, gebloemde jurk, waardoor ze er nog engelachtiger leek. Maar waar moeten we zoeken? vroeg Sanne. Ik heb geen idee waar je botten kunt vinden. Het meisje lachte. Haar stem tinkelde als belletjes in de avondlucht. Ik wel, ik ken Hans langer dan vandaag. Ik weet wel op wat plekjes dat hij zijn botten verstopt. Ze bleef staan voor een vuilniscontainer. Hierin bijvoorbeeld. Ze tilde het deksel van de container op. Sanne trok haar neus op. Ze vroeg zich af hoe een hond een bot in een container kon verstoppen. SAAR

3 Responses to “lief vriendinnetje deel 2”


  1. 1 bitches januari 12, 2017 om 10:39 pm

    On television and movies, women are portrayed as voluptuous vixens that need to
    be adored for their beautiful and sexy body. If you run a blog or fan site
    that focusses on MMOs, and would like to join our program, send
    a message to Michael Hartman, the ME of the Bright Hub MMO channel.
    Pamela Anderson may be seen as a synonym in the dictionary for breast implants.

  2. 2 Anoniem februari 14, 2017 om 6:40 pm

    die tekst ik heb hem wel 20 keer gelezen

  3. 3 inge februari 14, 2017 om 6:41 pm

    die tekst ik heb hem wel 20 keer gelezen


Geef een reactie

