verhaal

Ik ben bij het school het is schoolfeest. Het thema is: Haloween. Ik heb een zwart kleed aan. Ze zijn in de bolezaal bezig met fuifen ze zien er gek uit. ik kom vrienden tegen. Ze vragen naar iemand of ik hem heb gezien. Maar ik zeg: Sorry ik heb hem echt niet gezien. Maar ik zal helpen zoeken. Ik ga stiekem naar boven waar de hogere klassen zijn. Ik kijk om me heen ik ga verder ik weet zeker dat hij er moet zijn. Dan is het zo ver zoals iedereen kan verwachten. Er ligt een gans bloedspoor. Ik volg het spoor. Het spoor lijd me naar een jongen. Het is hem ik haal snel de andere maar het is al te laat zeggen ze. Toch zoek ik verder naar hulp.

SAAR

0 Responses to “verhaal”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

